Przejdź do treści

Analiza Twojej strony pod kątem wyszukiwarek, czyli

AUDYT SEO

Wykonam szczegółowy audyt SEO Twojej strony

Audyt SEO strony internetowej jest koniecznością, bez której pozycjonowanie jest niemal niemożliwe. Jest on pewnego rodzaju planem i strategią na której opierają się przyszłe plany związane z optymalizacją oraz pozycjonowaniem strony internetowej. Dzięki niemu specjalista SEO może prowadzić ciągłą prace bez konieczności dokonywania ciągłych analiz.

Przygotowując audyt SEO Twojej strony, skupiam się na blisko 200 aspektach związanych m.in. z bezpieczeństwem, strukturą serwisu, treściami tekstowymi, wydajnością czy weryfikacją logów serwera.

Decydując się na audyt wykonany przeze mnie, masz gwarancję, że otrzymasz dokładnie przygotowany dokument zawierający twarde wytyczne do optymalizacji jak i wskazówki dotyczące rozwoju Twojej strony.

Co sprawdza audyt SEO?

Budowę

Zbadanie struktury strony jest niezbędne do wykonania audytu. Sprawdzam, czy Twoja strona jest przyjazna użytkownikowi i wyszukiwarkom.

Indeksowanie

Duplikaty stron, kanibalizacja czy nieodpowiednie adresy URL – to tylko początek tego, co może powodować problemy z indeksowaniem.

Optymalizację

W ostatnich latach Google wprowadziło sporo wymagań dot. szybkości działania stron www. Przeanalizuję co wymaga poprawy.

Konkurencję

Oprócz standardowych działań, sprawdzam również konkurencję. Na tej podstawie można stwierdzić trudność w zdobyciu wysokich pozycji w Twojej branży.

Profil linków

Niektóre branże tego nie wymagają, jednak te bardziej konkurencyjne – tak. Zbadam i porównam Twój profil linków z konkurencją.

Każda strona internetowa jest inna, a więc podchodzenie do każdego zlecenia w taki sam sposób jest błędem. Przez rok pracowałem jako pozycjoner i wykonałem mnóstwo audytów, które niestety opierały się na tym samym schemacie.
Teraz, pracując na własną rękę, zawsze przed przystąpieniem do analizy strony przy pomocy narzędzi SEO, przeglądam ją i oceniam pewne elementy opierając się na własnym doświadczeniu. Dzięki temu wiem na co zwrócić szczególną uwagę wykonując audyt.

Ile kosztuje wykonanie audytu SEO?

Pakiet podstawowy

400-600 PLN

Więcej informacji
  • Analiza meta tagów
  • Analiza treści i duplikatów
  • Sprawdzenie struktury strony
  • Analiza kodu strony
  • Sprawdzenie bezpieczeństwa strony
  • Sprawdzenie błędów indeksowania
  • Analiza szybkości i mobilności
  • Standardowa analiza profilu linków
  • Sprawdzenie i podpowiedź wyboru słów kluczowych
  • Analiza GSC
  • Analiza błędów technicznych

Pakiet optymalny

700-900 PLN

Więcej informacji
  • Analiza meta tagów
  • Analiza treści i duplikatów
  • Sprawdzenie struktury strony
  • Analiza kodu strony
  • Sprawdzenie bezpieczeństwa strony
  • Sprawdzenie błędów indeksowania
  • Analiza szybkości i mobilności
  • Standardowa analiza profilu linków
  • Sprawdzenie i podpowiedź wyboru słów kluczowych
  • Analiza GSC
  • Analiza błędów technicznych
  • Szczegółowa analiza profilu linków
  • Badanie zawartości merytorycznej
  • Weryfikacja logów serwera
  • Analiza odpowiedzi serwera

Pakiet rozszerzony

1000-1500 PLN

Więcej informacji
  • Analiza meta tagów
  • Analiza treści i duplikatów
  • Sprawdzenie struktury strony
  • Analiza kodu strony
  • Sprawdzenie bezpieczeństwa strony
  • Sprawdzenie błędów indeksowania
  • Analiza szybkości i mobilności
  • Standardowa analiza profilu linków
  • Sprawdzenie i podpowiedź wyboru słów kluczowych
  • Analiza GSC
  • Analiza błędów technicznych
  • Szczegółowa analiza profilu linków
  • Badanie zawartości merytorycznej
  • Weryfikacja logów serwera
  • Analiza odpowiedzi serwera
  • Crawl Budget
  • Szczegółowa analiza konkurencji
  • Dokładna analiza widoczności strony
  • Zbadanie czynników behawioralnych
  • Sugestie zmian

Jak już pisałem wcześniej, każda strona internetowa jest inna. Właśnie dlatego w zależności od wieku, wielkości i branży w jakiej działa strona, należy wybrać inny pakiet audytu SEO.
Dla niewielkich, nowych i działających lokalnie stron polecam pakiet podstawowy. Zawiera on kompleksowy zestaw informacji, który przedstawia jak dana strona przygotowana jest do procesu pozycjonowania.
Strony promujące usługi, sklepy internetowe z historią i blogi powinny wybrać pakiet optymalny. Oprócz podstawowych zawiera on też informacje na temat linków, treści na stronie oraz działania serwera.
Najdroższy pakiet przeznaczony jest każdego rodzaju stron, której właściciel chce otrzymać pełny audyt SEO.

Chcesz dowiedzieć się, jaki pakiet powinieneś wybrać?
Napisz do mnie, to nic nie kosztuje 😉

Dlaczego audyt SEO u mnie?

✔ Audyt wykonuję przy pomocy specjalistycznych narzędzi i własnej analizy
Oferuję darmową pomoc w zrozumieniu i wdrażaniu zmian na stronie
✔ Nie naciągam
✔ Do każdego audytu podchodzę w sposób indywidualny
✔ Po kilku dniach przesyłam wstępny raport
✔ Podpowiadam jak osiągać lepsze wyniki
✔ Znam się na tworzeniu stron i ich strukturą, nie tylko na teorii związanej z SEO
✔ Przedstawiam czytelny i rzetelnie przygotowany raport

W ramach audytu SEO przygotowuję za darmo listę artykułów i tekstów, które powinny znaleźć się na Twojej stronie. Dzięki nim wzrośnie autorytet Twojej strony w danej branży i będziesz mógł łatwiej pozyskiwać klientów.
Wykonany audyt przesyłam w formacie PDF, w którym znajdują się twarde wytyczne oraz załączniki do tabel i niezbędnych materiałów. Każdy audyt SEO zawiera wytyczne i wskazówki, niezbędne do uzyskania lepszych efektów pozycjonowania.

Schemat współpracy przy audycie SEO

01 Analizuję i wyceniam
Wystarczy, że skontaktujesz ze mną, a ja przeanalizuję Twoją stronę internetową oraz konkurencyjność branży. Już na tym etapie powiem Ci czy w ogóle warto wykonywać audyt SEO i zaczynać pozycjonowanie.

02 Umawiamy się
Jeżeli zgadzasz się na moje warunki – zaczynam działać. Po paru dniach otrzymasz ode mnie raport w którym przedstawię priorytetowe elementy nad którymi musisz popracować jeśli chcesz osiągnąć lepsze efekty SEO.

03 Rozliczamy się
Gdy audyt SEO będzie w 100% gotowy, wysyłasz mi umówioną kwotę pieniędzy a ja dopinam formalności.

04 Wysyłam audyt SEO
Od razu po zaksięgowaniu przelewu, wysyłam Ci gotowy audyt wraz z załącznikami i wskazówkami.

Zastanawiasz się z jakich narzędzi korzystam?


Często zadawane pytania

Kiedy otrzymam gotowy audyt SEO?

Audyt niewielkich stron wykonuję zwykle w ciągu jednego tygodnia. Większe strony wymagają większego nakładu pracy, a więc ten czas wydłuża się do 2 tygodni.

Wstępny raport, który otrzymujesz ode mnie jako zaliczkę wysyłam w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia.

Czego potrzebujesz do rozpoczęcia pracy?

Do stworzenia audytu SEO potrzebne są:

  • Adres badanej strony
  • W niektórych przypadkach:
    • Udostępnienie systemu statystyk Google Analitics
    • Udostępnienie Search Console
    • Dostęp do FPT serwera
Czy darmowy audyt SEO to dobry pomysł?

Darmowy audyt SEO opiera się wyłącznie na analizie strony w oparciu o schematy i algorytmy danego programu. Oczywiście, jest to pomocne i nawet specjaliści z nich korzystają, jednak są one wyłącznie narzędziem wspierającym ich pracę.

Audyt wykonywany wyłącznie w oparciu o darmowe rozwiązania nie jest w stanie zastąpić doświadczenia i wiedzy specjalisty SEO.

Kiedy warto zainwestować w audyt SEO?

Jeżeli planujesz pozycjonowanie swojej strony internetowej, ale boisz się zainwestować większą ilość gotówki, audyt SEO jest dobrym pomysłem.

Pozycjonowanie to proces długoterminowy, który może trwać nawet 6 do 18 miesięcy. Zamiast wtapiać dziesiątki tysięcy złotych w coś, co może nie przynieść oczekiwanych efektów, lepiej jest dokonać szczegółowej analizy strony i jej potencjału na danym rynku.

Czy wykonujesz audyt za darmo?

Mogę wykonać darmowy audyt SEO przy pomocy posiadanych przeze mnie narzędzi, jednak będzie on zawierał wyłącznie podstawowe informacje o Twojej stronie.

Chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie?

To świetny pomysł! Napisz do mnie, powiem Ci co możemy zrobić.